dilluns, 17 de setembre del 2018

 Resultat d'imatges de PROPÒSIT ESCOLAR
COMENCEM EL CURS 2018-19 AMB IMPORTANTS PROPÒSITS

Propòsits 4t-A
Propòsits 4t-B

1.  Aixecar el braç abans de parlar. Respectar el torn de paraula.

2.  Respectar el material de l’escola.

3.  Millorar el comportament i l’atenció.

4.  No barallar-se a l’escola.

5.  Fer silenci quan parlen. No fer sorollets mentre fem classe.

6.  No llençar residus al terra. 

7.  Cuidar l’escola.

8.  Respectar-nos entre nosaltres.

9.  Pensar abans d´actuar, no tornar-t´hi.

10. No intervenir allà a on no et demanen.

11. No comportar-te com si fossis superior als altres.

12.  Dir “siusplau”, “perdó” i “gràcies”.

13. No burlar-se dels altres i de les seves coses.

14.  Respectar les opinions dels altres.

15.  Saber treballar en grup.

16.  Ajudar els altres.

17.  Respectar els torns de lectura.

18.  Esforçar-nos a aprendre.

19.  Preparar bé els treballs, les activitats.

20.  Entregar els treballs ben presentats.


21.  Passar-nos-ho bé a l’escola i venir contents.

22. Que ningú insulti i faci mal a ningú.

23. Que els companys facin silenci, escoltin, estiguin atents i esperin el seu torn quan un company/a o la mestra parla.

24. Pujar les escales amb silenci, ordre i per la dreta en les sortides i entrades.

25.  Esforçar-nos al màxim a l’hora de treballar.

26. Contestar bé i amb un to de veu correcte a les persones.

27. Tractar bé el material i les diferents zones de l’escola.

28. Jugar tots junts respectant les normes dels jocs.

29. Venir a la classe amb ganes de treballar.

30.  No riure de les persones quan s’equivoquen o no saben fer una cosa.

31.  Respectar i ajudar a tothom.

32. Compartir.

33. Millorar l’expressió escrita i oral.

34. Saber-nos totes les taules de multiplicar.

35. Fer menys faltes d’ortografia.

36. Utilitzar més connectors per connectar les frases d’un text.

37. Fer una lletra clara, entenedora i d’una mida correcta.
 
Resultat d'imatges de test

110 comentaris:

  1. El propòsit 21 jo el milloraria afegint que hem de jugar tots junts i/o compartir el material per estar tots més agraïts.
    Pere Casadevall 4rtA

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estic molt d'acord amb tu Pere

      Andreu Bosch

      Elimina
  2. Elna Espinosa Casademont de 4t A18 de setembre del 2018, a les 0:55

    Per el propòsit 35 jo crec que aniria bé repassar i mirar el que escric. El propòsit 21 és molt bona idea perquè vas més motivat a l'escola.
    Elna Espinosa Casademont de 4t A

    ResponElimina
    Respostes
    1. JO també ho crec Elna molt bona idea!
      Abril Juhé Culubret

      Elimina
    2. Gràcies Elna
      Pere casadevall

      Elimina
  3. Adrià Crous Soler de 4tA18 de setembre del 2018, a les 1:00

    Uns dels propòsits que me agraden més són el 26 i el 25 perquè són molt correctes. Jo ho aconseguiria fent bondat. Adrià Crous Soler de 4tA.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo també crec que és molt important adrià.

      Elimina
    2. Adrià a mi aquets proposits tambè m'agradan.Gràcies
      Sense nom.

      Elimina

  4. El prepòsit número 21 està ben decidit però el teniu
    que complir amb ganes i esforç.
    Aniol Carrasco 4tA

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí.Aniol, és veritat, tots hi hem de posar de la nostra part.

      Elimina
    2. Aniol a mi el propòsit 21 també m´agrada

      Elimina
  5. Comentari 26 per contestar bé i amb un to de veu correcte a les persones.Jo ho aconseguira parlant bé a la gent.
    Abril Juhé Culubret de 4tA

    ResponElimina
  6. Lluc Cortina Llorente de 4t A.18 de setembre del 2018, a les 1:04

    Propòsit 31.Respectar i ajudar a tothom. Ho aconseguiria posant-me en el lloc de l'altre.
    Lluc Cortina Llorente de 4t A.

    ResponElimina
    Respostes
    1. si,Lluc tenir empatía és molt important.

      Elimina
  7. Respectar el comentari 31 per saber respectar i ajudar a tothom. Es molt important!!! Jo ho aconseguiria no empentant a la gent i respactan-nos.
    Abril Planas Blanco de 4tA

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tu també respectes molt bé a la gent.
      Abril Juhé Culubret

      Elimina
    2. Si, Abril ajudar els companys és molt important.

      Elimina
  8. El propòsit 35 està pensat per fer menys faltes. ho acunsaguiria anant més a poc a poc i pansaru més lent.

    MAR MASANAS ROS DE 4TA

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tu també fas molt bona lletra Mar.
      Abril Juhé Culubret.

      Elimina
    2. Si,Mar aixó és molt important.

      Elimina
    3. Carla Garcia Colomé de 4t A20 de setembre del 2018, a les 5:29

      Perfecte Mar.

      Elimina
  9. Carla Garcia Colomé de 4tA18 de setembre del 2018, a les 1:07

    Respecte al propòsit 23 jo crec que aniria bé no jugar i
    tenir més interes per qui parla.
    Pel que fa el propòsit 36 trobo que aniria bé perquè el text s'entendria millor.
    Carla Garcia Colomé de 4tA

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, Carla els propòsits 35 i el 36 jo també trobo que són molt importants.

      Elimina
  10. Jan Triola Casademont de 4tA18 de setembre del 2018, a les 1:11

    Uns dels propòsits que me agraden més són el 25 i el 26 perquè són correctíssims. Jo ho aconseguiria posant-me al lloc de l'altre.
    Jan Triola Casademont de 4tA

    ResponElimina
  11. ANDREU BOSCH COLL DE 4tA18 de setembre del 2018, a les 1:41

    El propòsit 25 m'ha agradat perquè crec que és molt important esforçar-se al màxim per treure bones notes.Jo crec que aquest propòsit es pot aconseguir fent tot el possible a l'hora de treballar i no distreure't parlant amb els companys.
    Andreu Bosch 4tA

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pel que fa el teu proposit serveix de gran ajuda.
      Abril Juhé Culubret

      Elimina
    2. Moooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolt bé Andreu
      Pere casadevall

      Elimina
    3. Moltes gràcies Abril

      Andreu Bosch

      Elimina
    4. Tens reo Andreu ens tenim que esfur sanse més

      Elimina
    5. Andreu ma agradat moltisim aquet comentari !!!

      Elimina
  12. El propòsit 31 és molt encertat pel meu gust.Jo crec que és molt interasant respectar els companys.Jo crec que us heu de respectar i ajudar treballant en equip.
    Júlia Frigola de 4TA

    ResponElimina
    Respostes
    1. El proposit 31 es molt indicat Júlia tens tota la rao
      Abril Juhé Culubret

      Elimina
    2. Oi tant que si tens tota la raó Júlia.

      Elimina
  13. A mi m'ha agradat el propòsit 36 perquè és molt interessant perquè en el text sempre has de posar un parell de connectors i així el text és més correcte perquè se entendrà més.
    Laia Bartrina de 4t A

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tu si que treuras bona nota Laia.
      Abril Juhé Culubret

      Elimina
    2. jo crec que aquest propòsit està molt ben pensat.Molt bé Laia!
      Pere casadevall.

      Elimina
    3. Tens molta raó Laia.

      Elimina
  14. El proposit 33 m'ha semblat que és molt util perquè t'ajuda a pujar la nota. Jo crec que per cumplir aquest proposit t'has d'esforçar i estudiar molt. Espero que us serveixi com ajuda per millorar la nota.

    Bruna Jacquet 4tA

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja ho crec Bruna tu també t'asforçes molt.
      Abril Juhé Culubret

      Elimina
    2. Si,Bruna tens moltíssima raó jo.També ho

      Elimina
  15. El meu propòsit preferit és el de saber compartir perquè així els teus companys t'ajuden quan no tens una cosa i quan fas un treball.
    DAVID DE 4TA

    ResponElimina
    Respostes
    1. El teu propòsit m'agrada molt.
      Jan Garcia Bosacoma.

      Elimina
    2. Tu també ajudes molt als teus companys i comparteixes molt.

      Elimina
  16. El propòsit 25 està molt bé perquè si no tesforses mai acunsaguiras
    res.
    UNAI DE 4tA

    ResponElimina
  17. EL propòsit 33 m'ha semblat molt constructiu perquè és molt
    realista .US aconsello que us esforceu.


    ORIOL JUSCAFRESA de 4tA

    ResponElimina
    Respostes
    1. Has dit tota la veritat Oriol. Molt bé.

      Elimina
    2. Molt bé Oriol
      Pere casadevall

      Elimina
  18. El propòsit 21 ma agradat molt perquè és molt important anar a l'escola contents i passar-nos-ho bé i
    el propòsit 22 és molt important perquè no podem insultar i tampoc fer-nos mal.
    R.H de 4t A

    ResponElimina
    Respostes
    1. El teu proposit ma agradat molt.
      Abril Juhé Culubret.

      Elimina
    2. Molt bé R.H.
      Sense nom

      Elimina
    3. El teu propòsit em sembla molt bé.

      Elimina
  19. JANA MAINADÉ ESTANY 4rTA18 de setembre del 2018, a les 2:13

    El propòsit 30 m'ha semblat molt original perquè hi ha molta gent que senriu dels altres i te baixa la nota del comportament amb els teus companys.
    M'ha agradat molt i molt aquesta frase i això ho fa molta gent.I el meu consell és que tu no escoltis el que te diu l'altra persona que es riu de tu.

    JANA MAINADÉ ESTANY 4rTA .

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi també ma semblat molt original el teu proposit Jana.
      Abril Juhe Culubret

      Elimina
    2. A mi també m'ha semblat molt bona idea Jana.

      Elimina
  20. El propòsit 27 és molt important perquè tenim que cuidar l'escola per poder jugar en el pati i fer classes divertides.
    Jan Garcia Bosacoma 4tA

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si i per això és tant divertida l'escola. molt bé Jan.

      Elimina
    2. Grasies en Andreu

      Elimina
  21. Guillem Pujolà Padrosa 4rtB20 de setembre del 2018, a les 0:39

    El propòsit 1 el trobo molt important perquè a la nostra classe no el portem gaire a la practica, però de mica en mica ja ens respectarem més.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt ben dit Guillem!!! Si tots ens esforcem ho aconseguirem!!!
      Mariona Isern 4rtB

      Elimina
    2. Guillem ma semblat molt bé aquesta resposte!!!!

      Elimina
  22. El propòsit 4 trobo que és una bona idea perquè si tota l'escola féssim això seria una escola de 10, sense baralles ens o passaríem molt més bé!!!

    Mariona Isern 4rtB

    ResponElimina
  23. El propòsit 1 trobo que és molt bona idea, perquè a vegades hi ha gent que no ho fa!!!

    Laia Vidal Sais 4rtB

    ResponElimina
    Respostes
    1. Laia mol ben preperada aqueste opsio!!!!

      Elimina
  24. El propòsit 20 és molt important per treure millor nota. També,crec que és molt important el propòsit 1 per no molestar les altres classes.

    Àlex Martínez 4rtB

    ResponElimina
  25. El propòsit 4 està molt ben pensat, a més ningú no hauria de barallar-se, perquè al final surts perjudicat. Recordeu: NO US BARALLEUUUU!:).

    Marc Vallejo Muela 4rtB

    ResponElimina
    Respostes
    1. Marc, estic totalment d'acord!! Fins i tot si ho fes tot el món!!Estaria molt contenta!!! Així s'acabarien els insults, les discussions, les guerres...
      Mariona Isern 4rtB

      Elimina
  26. Guillem Pujolà Padrosa 4rtB20 de setembre del 2018, a les 0:52

    Trobo que el comentari 3 també és molt important perquè respectar-nos és molt important igual que prestar atenció als companys.

    Guillem Pujolà Padrosa 4rtB

    ResponElimina
    Respostes
    1. Guillem jo també crec que es molt important respectar
      els companys i el torn de paraula.


      Pol Cobacho Xargayó 4rTB

      Elimina
  27. Estic d'acord amb el propòsit 2 i 5, perquè per mi és molt important que tothom respecti el material i respecti el torn de paraula dels altres. Intentarem que tots els alumnes de 4rt ho facin.

    Mar Pujolar 4rtB

    ResponElimina
  28. El propòsit 2 és molt important perquè hem de respectar
    totes les joguines i hem de fer-ho tota l´ escola.


    Arnau Cufí 4rtB

    ResponElimina
    Respostes
    1. Arnau molt be tens tota la rao


      Estel Bartrina 4rtB

      Elimina
  29. El propòsit 12 m'agradaria que tothom el fes, perquè així seriem més educats.

    Estel Bartrina 4rtB

    ResponElimina
  30. El propòsit 6 està ben fet i pensat, perquè s'ha de reciclar i no contaminar el planeta i l´espai.

    Ian Paz 4rtB

    ResponElimina
  31. El propòsit 7 és important perquè l'escola no es faci malbé.

    Silvestre Vico 4rtB :D

    ResponElimina
  32. El propòsit 13 penso que és una gran idea perquè no ens hem de riure quan algú es posa trist o té un gran problema. El meu consell és anar amb qui t'agrada anar i respectar a tothom. Espero que us serveixi.

    Mariona Isern 4rtB

    ResponElimina
  33. El propòsit 18 és molt interessant perquè et dona moltes ganes d'estudiar. Aquest any m'esforçaré per aconseguir-ho.


    Adrià Mir Figueras 4rtB

    ResponElimina
    Respostes
    1. Adrià.m ma semblat perfecte que contestis aqueste pregunta

      Elimina
  34. A mi m'agrada molt el propòsit número 18 perquè així aprendrem moltes coses. Teniu tota la raó. Eloi Prat 4rtB

    ResponElimina
  35. Laia Yohana Dominguez Zapata 4rtB20 de setembre del 2018, a les 1:50

    El propòsit 16 estaria bé que tothom ajudes als companys, perquè així farem el món millor ajudant a la gent nova, els avis, la gent gran...


    Laia Yohana Domínguez Zapata 4rtB

    ResponElimina
  36. El propòsit 2 m'ha agradat però el milloraria afegint que també hem de respectar les zones del pati, no tirar papers i cuidar el material en general.

    Jan Marquès Geli 4rtB.

    ResponElimina
  37. Pol Cobaho Xargayó 4rTB20 de setembre del 2018, a les 1:51

    A mi m'agrada molt el propòsit 2 perquè hem de respectar el material perquè a l'escola li val diners. També hem de respectar els companys.

    Pol Cobacho Xargayó 4rtB

    ResponElimina
  38. A mi amb sembla bé el 15 perquè hi ha nens i nenes que volen treballar sempre sols i jo crec que és important treballar amb grup perquè aprens coses noves dels altres.

    Berta Masó 4rtB

    ResponElimina
    Respostes
    1. Berta , jo també penso com tu . Treballar en equip té coses molt bones. Per exemple, aprenem més, és divertit, ens ajudem...

      Mariona Isern 4rtB

      Elimina
  39. El propòsit 5 em sembla bé perquè si a la classe fas sorollets no aprendrem res i si la professora et pregunta algú no sabràs res.

    Alex Butt Riera 4rtB

    ResponElimina
  40. A mi em semblaria bé el comentari 16 ajudar als altres, perquè a mi m'agrada que m'ajudin.

    Maria Sánchez 4rtB

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt ben dit Maria!!!!!
      A mi també m'agrada que m'ajudin , però m'encanta ajudar.

      Mariona Isern 4rtB

      Elimina
  41. GRÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁCIES A TOTS!
    Pere casadevall

    ResponElimina
  42. A mi m´agrada el cometari 10, perquè si ens posem amb les coses dels altres pot ser que acabem rebent.


    Pol Cobacho xargayó 4rTB

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Pol!! Trobo que tens tota la raó.


      Guillem Pujolà Padrosa 4rtB

      Elimina
    2. Molt bé Pol!Així no
      es fa més gran el problema


      Jan Marquès i l'Adrià Mir 4rtB

      Elimina
    3. Tens raó Pol si no ens fiquem amb les coses dels altres mai pendrem mal.

      Elimina
  43. Andreu m´ agradat molt i si tens tota la rao

    ResponElimina
  44. Pol molt bé PPPPPPPPPPPPPPPPPoooooooooooooooooollllllllllllllllllll

    ResponElimina
  45. Pol molt bé PPPPoooollll !!!

    ResponElimina
  46. Alex Butt molt bé el trovo ben fet

    ResponElimina
  47. Laia.d le llegit i ma semlat mol bona idea

    ResponElimina
  48. Anio as fet bé el comentari !!!!!!!!

    ResponElimina
  49. El 14 m´agradat i aixo sa de fer suvint

    ResponElimina
  50. Laia yohana dominguez 4rt B11 d’octubre del 2018, a les 4:31

    El número 17 m'agrada, perquè tenim que respectar als companys quan llegeixen.

    Laia Dominguez

    ResponElimina
  51. El número 9, actuar abans de pensar trobem que ens va molt bé perquè per nosaltres i vosaltres en ajudara a no respondre malament.

    Mariona Isern I Laia Dominguez de 4rt B

    ResponElimina
  52. el propost numero 20 m'agrada perque tenim que entregar els deures i totes les coses be

    ResponElimina

Gràcies per comentar.