dissabte, 19 de novembre del 2016

QUINA CASTANYADA TAN DIVERTIDA!!!!!!

8 comentaris:

  1. El dia de la castanyada m'ho vaig passar molt bé.

    Anna

    ResponElimina
  2. Quan vaig anar a les Estunes m'ho vaig passar molt bé.

    SERGI

    ResponElimina
  3. Hola va ser molt divertit veure a la castanyera en acció

    Bruna

    ResponElimina
  4. A la castanyada m'ho vaig passar molt bé fent el vall de Sofia.

    Oriol

    ResponElimina
  5. La castanyada em va agradar molt; després vam menjar castanyes dolentes però m'ho vaig passar molt bé.

    SERGI

    ResponElimina
  6. Quina castanyada tant xula

    ResponElimina
  7. Quina castanyada tant xula

    ResponElimina
  8. Aquesta castenyada em va agradar molt ,va ser molt divertida.
    M'ho vaig passarmolt bé ballan ,cantan...
    Cèlia

    ResponElimina

Gràcies per comentar.